Friday, 23 November 2012

Przebardzo

Supervery


Hannah i babcia gotują zupę. Babcia prawdziwą, Hannah nanibową. Która zupa jest lepsza?
B: Moja!
H: Nie, moja!
B: Nie, moja!
H: Nie MOJA! Kto ma sukienkę i ona się bardziej kręci, ten ma lepszą zupę!!
B: Ej, chyba nie... Moja smaczniejsza.
H: Nie!!! Bo ten kto ma TAKĄ suknię, piękną, tego zupa jest przebardzo bardzo smaczniejsza!



Hannah and Granny are making a soup. Granny a real one, Hannah a pretend one. Which one is tastier?
G: Mine!
H: No, mine!
G: No, mine.
H: No, MINE!! The one who's wearing a dress and whose dress twirls more, has a better soup!!
G: Nah... Mine is tastier.
H: No!!! The one who has SUCH a gown, beautiful, their soup is supervery very much tastier!

4 comments:

  1. z takim argumentem trudno polemizować...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ech, skąd ona wie, że w spódnicy siła? ;-)

      Delete
  2. nie wiem co jest z tymi babami ale moja chrześnica też tylko chodziła by w spódnicy kółkowej (taka co się mocno kręci ciociu ;) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mnie to w sumie zadziwia... Faza na księżniczkę zadziała się niejako bez mojego udziału, spontanicznym li zrywem ;-) Cóż robić, w suknie zaopatrzać, i tyle :)

      Delete