Tuesday, 6 March 2012

Snow White

Śnieżka

 So I'm a skier now :) With skis, boots, helmet and everything. I went on a family skiing and sledging holiday. I was the one doing most of the skiing and sledging, while Mummy and Daddy were playing mainly supportive roles. As Daddy said - "Once you get over the fact that you're not going to do much skiing. Or any skiing at all for that matter - family skiing holiday is great fun!"
I really loved my skis!  Provided I had chocolate in my mouth and a big promise of sledging afterwards :)


Jestem narciarzem :) Takim z butami, nartami, kaskiem i wszystkim co trzeba. Pojechałam na rodzinne wakacje narciarsko-sankowe, z tym że to głównie ja jeździłam na nartach i sankach, a Mama i Tata odgrywali role wspierające. Jak to powiedział Tata - "Jak już pogodzisz się wewnętrznie z tym, że za wiele sam nie pojeździsz. Albo w ogóle sam nie pojeździsz - rodzinne wakacje narciarskie to super sprawa!"
A narty to lubię bardzo! Pod warunkiem, że mam czekoladkę w dziobie i obietnicę późniejszego sankowania :)

1 comment:

  1. Ale świetne zdjęcia, no i widać , że fajną zabawę mieliście.

    ReplyDelete