Saturday, 25 February 2012

Babcia


There is a good reason to remember Babcia Dana today and to send her Big Kisses! :*
Using this opportunity - a flashback of Granny and Granpa Day in the preschool. My first theatrical performace, wonderful Babcia-made foxy squirrel dress up. I did very well. The performance didn't disturb me in the slightest. I entertained myself picking my nose, waving to Mummy ("Mummy, I'm here!"), turning my back to the audience to inspect the back wall decorations and generally joining the group to do exactly what it was not doing. My family was delighted and so was I :)

Mam dobry powód, żeby pamiętać dzisiaj o Babci Danie i przesłać jej Wielkie Buziaki! :*
Przy tej okazji - wspominki przedszkolnego Dnia Babci i Dziadka. Mój pierwszy teatralny występ w charakteryzacji lisko-wiewiórczej niezwykłej urody. Babcinej roboty zresztą. Poradziłam sobie świetnie. Występ zupełnie mi nie przeszkadzał. Umilałam sobie czas na scenie dłubaniem w nosie, machaniem do Mamy ("Mamo, tu jestem!"), odwracaniem się tyłem do widowni w celu dokonania inspekcji dekoracji tylnej ściany oraz przyłączając się do grupy robiąc dokładnie to, czego grupa w danej chwili nie robiła. Rodzina była zachwycona, ja również :)

2 comments:

  1. Babcie sa super, bo funkcjonuja na babcinych zasadach, ktore rodzice musza (w cywilizowanych granicach :-) respektowac! Pozdrowienia dla Babci Dany (mam nadzieje, ze dobrze odmienilem imie :-)!

    ReplyDelete
  2. To prawda :) Babcie mają dobrze :) I z babciami mamy dobrze :))

    ReplyDelete