Tuesday, 2 August 2011

Crabb eat crab kind of world

Tam gdzie krab krabowi wilkiem



A fishing rod, a bucket, a net, a pack of bacon and off crab fishing I went!
Initially the sight of a crab in a bucket made me feel nauseous and I climbed Mummy with shouts and screaming. Mummy felt nauseous to the end of the expedition...

Then I grabbed the net and enthusiastically supported Dad in the crab fishing. Later I threw the net into the sea and was shouting and screaming that I'd thrown the net into the sea. So then Daddy the hero fished the net out using the fishing rod, the hook and a piece of bacon so I stopped shouting and screaming. Then we poured half a bucket of crabs back into the water and went home for some lunch. I consider the day highly successful.


Wędka, wiadro, siatka oraz torba bekonu i idę łowić kraby.
Początkowo na widok kraba w wiadrze zrobiło mi się słabo i z wrzaskiem wdrapałam się na Mamę. Mamie robiło się słabo do końca....

Póżniej złapałam siatkę i ochoczo supportowałam Tatę w połowach. Potem wrzuciłam siatkę do morza i ryczałam, że wrzuciłam siatkę do morza. Potem Tato bohater złapał siatkę na kawałek bekonu, zamiast kraba i wyciągnał ją z morza i przestałam ryczeć. A potem wrzuciliśmy pół wiadra krabów do morza i poszliśmy na lunch. Dzień uważam za wyjątkowo udany.


1 comment:

  1. Check my giveaway!
    http://olivesandpickles.blogspot.com/2011/07/montessori-at-home-help-your.html
    Patty

    ReplyDelete