Monday, 22 November 2010

My Kingdom

Moje Królestwo


How long can one share the room with the old folks??
Enough is enough.
Six weeks ago I packed up my little bundle full of stuff and moved 4 metres west.
Well... I almost moved...
Well... to be honest - I moved only a little bit...
But the gesture counts.

Still prefer to spend my nights in the family bed, thank you :)
But my soul has moved to "Hannah's room" and I'm blessing item after item.
I have accepted the new bed for midday napping. I have also accepted the cooker/washing machine for playing and the moose for riding. And the books for reading and the moon for switching on and off. The complete move is just a matter of time. - Mummy keeps chanting to herself ;)
Before I arrived in this world this room was known as a "Happy room". And this has not changed :)



Ile człowiek może mieszkać w pokoju ze starymi?? Co za dużo to niezdrowo.
Sześć tyg
odni temu spakowałam swój tobołek i przeniosłam się 4 metry na zachód.
No... Prawie się przeniosłam...
Hmmm... Szczerze mówiąc - przeniosłam się tylko troszkę, ale liczy się gest.
W dalszym ciągu preferuję nocki w łożu rodzinnym :)
Moja dusza przeniosła się już jednak do "Pokoju Hany", a ja po kolei błogosławię poszczególne sprzęty.
Zaakceptowałam nowe łóżko do spania w ciągu dnia. Raczyłam też zaakceptować kuchenkę/pralkę do zabawy, łosia do jeżdżenia, książeczki do czytania i księżyc do włączania. Pełna przeprowadzka jest wyłącznie kwestią czasu. Tak w każdym razie powtarza sobie Mama ;)
Zanim pojawiłam się na świecie, ten pokój był znany jako "Happy room". I to się nie zmieniło :)


4 comments:

  1. znajomo wyglada to zwierze na ktorym siedzi Hania :) Kamyczek ma cos podobnego, u nas jest to konik, wy chyba macie LOSIA

    ReplyDelete
  2. ano :) nie ma to jak szwedzki dizajn :)
    a powiedz gdzie jest Kamyczek jak pracujesz?

    ReplyDelete
  3. I just found your blog and think it is absolutely lovely! What a wonderful record your sweet little daughter will have when she is older.

    ReplyDelete
  4. thank you so much L's Mom :) I'm a great fun of your work and writing!

    ReplyDelete