Thursday, 14 May 2009

Miss Fitness


Someone in this family has to keep fit... Not that I have any good example at home. My Mom is a lazy bum and my Dad likes to do his sports sitting down (gliding, skiing, cycling and what have you... ;). However, they've both perfected a sofa-sprint, a sleeping marathon and a hurdle race with floor-occupying-obstacles... ;-)
But Me? I'm Different! I don't mind a bit of a struggle. So I eagerly do my daily pilates, in hope my lifestyle turns out to be contagious. :-)


Ktoś w tej rodzinie musi trzymać formę... Nie żebym miała w domu jakiś dobry przykład. Mama to leniwiec, a tata lubi uprawiać sporty na siedząco (szybowce, narty, rowerek i takie tam... ;) Oboje za to do perfekcji opanowali sprint-na-sofę, maraton-w-spaniu oraz bieg z przeszkodami (tymi co na podłodze)... ;-) A Ja? Ja jestem Inna! Mi tam trochę wysiłku nie szkodzi. Ochoczo więc uprawiam codzienny pilates w nadziei, że mój styl życia okaże się zaraźliwy. :-)

2 comments:

  1. o, musisz z nami zacząć biegać!
    hmmm..
    no to może chociaż pływać?

    ReplyDelete
  2. oj...
    ale mozemy razem wypić kawusie na ten przyklad ;-))

    ReplyDelete