Tuesday, 28 April 2009

Flying visit

W przelocie...


Last Friday Uncle Mac visited me. He came allllll the way from Japan to say hello to Me! :-) Well, he had some other reasons to be in Poland too, but my version is that it was purely for Me. He spoke Japanese to me which of course I understood just as well as I understand Mom and Dad ;-) He also made me realise that I look exactly like my Grandad Stan. Mmm... it's a compliment of course ;-D

W piątek odwiedził mnie Wujek Mac. Przyleciał aaaaaaż z Japoni, żeby się ze Mną przywitać! :-) No, może miał też i inne powody, żeby być w Polsce, ale ja trzymam się wersji, że to specjalnie dla Mnie. Mówił do mnie po japońsku, co oczywiście rozumiałam równie doskonale jak rozumiem Mamę i Tatę ;-) Wujek Mac uświadomił mi także, że jestem łudząco podobna do Dziadka Stana. Mmm... oczywiście jest to komplement ;-D

No comments:

Post a Comment