Wednesday, 25 February 2009

I love Babcia Dana!

Kocham Babcie Dane! :-)



Granny Dana has a Special Day today! I'm not very good with special days yet, only experienced one Christmas so far, but this one is super super special, I'm told. So I'd like to use this occasion to say how much I love her! Babcia Dana is great for numerous reasons, just to name a few:
  • loving me no matter how much I cry
  • making me realise that I hate having hiccups
  • lifting my bum-not-too-high on the changing table (everyone knows bum-too-high is a certain hiccup... ;-))
  • showing me birds outside and making sure they don't die of starvation
  • teaching me how to cook
  • stealing me from my Mom and Dad at 6 am on Saturdays and having grand time together afterwards
  • putting me on nice soft cushions which I love (when Mom isn't looking as she claims it's bad for my back, but what does she know!)
  • being proud of me
This flower is for you, Baba Dana :-)

Babcia Dana ma dzisiaj swój Specjalny Dzien! Co prawda nie mam jeszcze wielkiego rozeznania w kwestii specjalnych dni, znam sie tylko na Bozym Narodzeniu, ale ten dzisiejszy dzien jest naprawde bardzo bardzo wazny. Tak mowi Mama. Skorzystam w zwiazku z tym z okazji zeby powiedziec jak bardzo Ja kocham! Babcia jest super z wieeeelu powodow, z ktorych najwazniejsze to:
  • kocha mnie bez wzgledu na to ile placze
  • uswiadomila mi jak bardzo nie znosze czkawki
  • na przewijaku podnosi moja pupe-nie-za-wysoko (kazdy przeciez wie, ze pupa-za-wysoko nieuchronnie prowadzi do czkawki... ;-))
  • pokazuje mi ptaszki na dworze i dba o to, zeby nie wymarly z glodu
  • uczy mnie gotowac
  • uprowadza mnie od Mamy i Taty o 6 rano w soboty i potem sie swietnie razem bawimy
  • kladzie mnie na miekkich poduszkach co uwielbiam (ale tylko jak Mama nie patrzy, bo ona uwaza, ze to niedobre dla mojego kregoslupa, ale co tam ona wie!)
  • jest ze mnie dumna
Tamten kwiatek jest dla Ciebie, Baba Dana :-)

No comments:

Post a Comment