Wednesday, 20 August 2008

From the other side of the World

Czyli po tamtej stronie świata...

Hey, it's me, Hannah from the other side of the world. Nice, warm and friendly it is here :-) Highly recommended. As I'm a very polite and a well behaved girl - I'm waving to you to say hello and looking out to see you.
I would also like to introduce my Mom - she's giving me a pat on the backside. She doesn't know me very well yet as for some reason she keeps calling me Maya ;-) I find it pretty amusing and give her a good kick from time to time to let her know that it's ME and not somebody else. There is my Dad as well. He, on contrary, keeps calling me Amelia ;-) They are well confused these two! Can't wait to join them and make them remember that it's me, Hannah the Minx!

Cześć, to ja, Hannah, jeszcze z tamtej strony świata. Całkiem tu miło, ciepło i bezpiecznie :-) Szczerze polecam. Jako dobrze wychowana dama - macham na powitanie publiczności.
Przedstawiam również moją Mamę. Nie zna mnie ona chyba jeszcze zbyt dobrze, bo z jakiegoś powodu notorycznie nazywa mnie Mayą ;-) W sumie to dość zabawne, więc od czasu do czasu daję jej znać mocnym kopniakiem, że to przecież JA, a nie ktoś inny. Mamy tutaj również mojego Tatę. On z kolei zwraca się do mnie per Amelia ;-) Wygląda na to, że wszystko im się pokręciło. Nie mogę się doczekać aż do nich dołączę i mocnym wejściem utrwalę w pamięci, że to ja, Hanka Rozbójniczka!

No comments:

Post a Comment